Alla inlägg under oktober 2012

Av nynnisha - 12 oktober 2012 20:16

Sammanfattning av sommaren 2012:


Tog studenten vilket var en speciell upplevelse. Det var jättekul och jag skulle gärna göra om det, speciellt flaket ;) Hur ofta kommer man att göra sånt nu lixom :)
Direkt efter studenten åkte vi iväg på en europaresa. Vi åkte till Holland, Belgien, Frankrike, Tyskland och Österrike. Vi var borta i en månad och det var riktigt kul. Se Eiffeltornet, och uppleva bryssel igen efter resan med klassen, träffa alla goa släktingar och se såå många vackra ställen. Jag tröttnade aldrig, vi blev t.o.m vana vid att åka bil i 3-4 timmar varje dag, minst! Hahah och vi som annars blir uttråkade när vi åker till Stockholm blev nu vana vid att åka så mkt varje dag ;)

Sen när vi kom tillbaka tog det inte långt innan det blev ramadan och fastan drog igång. När det blev Eid så var det skola dagen efter. Har nu börjat på komvux och läser matte 3c, fysik1 o kemi1. Det är inteeee kul alltså, det är såå svårt och jag tycker verkligen inte om uppgifter. Hellre att jag skriver en rapport på 30 sidor än att göra några matte tal hahah


 


Domkyrka i Wien








En mumie i museet louvren






 




Mona Lisa!








Paris






 




Utsikt från toppen av eiffeltornet :) 





 



Utsikt från eiffeltornet ;)

Av nynnisha - 3 oktober 2012 21:20

Har saknat att blogga o det var längesen jag gjorde det sist. Men när mina prov tar slut ska jag börja blogga igen ;)


Lite såhär känner jag vaaarje natt :) hahah



  

Presentation


Heej!
Jag är en tjej på , är 18 år och här på bloggen kommer jag nog att skriva om allt möjligt ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

väder

klart.se


Ovido - Quiz & Flashcards