Alla inlägg under januari 2011

Av nynnisha - 24 januari 2011 23:58

Jag bara älskar den här ungen, haha no no no

Först när jag såg videon tyckte jag inte att den var så kul men efter att ha kollat flera gånger så älskar jag den ;)  Sååå söt unge, man vill bara krama och pussa honom;)<3


Av nynnisha - 24 januari 2011 22:15

Har märkt att det var längesen jag laddade upp dagens text&bild men det beror på att jag nästan alltid sitter vid min bärbara dator. Jag har inte överfört mina bilder från den andra datorn hit så. Men här kommer iaf en dagens bild ;)


  


Söta va? ;)

Av nynnisha - 24 januari 2011 22:10

Hejsan, imorgon är det yrkesinformationsdag på skolan och det innebär att vi ska gå runt och besöka olika yrken osv. Alla kurserna är 40 minuter och platserna är sundsta-, tingvalla och älvkullegymnasiet;) Man måste gå på 4 pass och jag har valt, jurist, arkitekt, lärare och designingengör ;) Det ska bli spännande ;)

Av nynnisha - 17 januari 2011 01:38

Asså vår granne har en katt som antagligen är en utomhuskatt eller nått. Jag själv gillar inte djur, är typ rädd för alla sorters djur, men kan tycka att vissa är söta ;) haha

Men just den här katten är liiiiite irriterande, så mkt som den har förstört för mig. hahah det händer ibland att när jag kommer från skolan o är trött som fan o när jag är tillräckligt nära ytterdörren ser jag att den bara ligger där o slappar. Inga som helst planer på att röra på sig litte. Då brukar jag antagligen gå runt HELA byggnaden eller gå en bit för att komma till "källardörren" och gå inom den istället. Förrigår orkade jag inte gå runt så svalde min rädsla och försökte gå förbi den o snabbt in i trapphuset. hahah den bara kollade på mig med sina reflexögon.

Men det riktigt värsta är när någon har släppt in den I TRAPPHUSET. Då kan jag fan inte ens gå ut ur min egen dörr :s Idag skulle jag till en annan granne för att hämta 2 ägg och det första jag ser när jag kommer ut är katten. Blev rädd så fick med min syster, som älllllskar katter, ta längre ner den så jag kunde gå ner en bit. Lite mission impossible över det hela :D Ja sen var det ju tillbaka vägen oxå...


Men men, har inget emot katten, den är söt o så men eftersom jag är rädd så blir det väl lite problem då o då...

Av nynnisha - 10 januari 2011 22:57

Märkte att det var ett tag sen jag bloggade sist, så nu försöker jag att ta igen den.

Gott nytt år för det första ;)

Sen har jag haft fullt upp. Hana o hennes familj och min kusin från Göteborg med hennes barn var hemma hos oss i mer än en vecka. Sen drog alla hem o den fjärde januari åkte vi till Hana i sthlm och mötte samma gäng. Kusinen från gbg kom dit hon oxå men hon åkte hem tidigare än oss. Det var jättekul och trevligt och det finns inget bättre än en hel lov med hana <3

Berättar mer i nästa inlägg, ska försöka sova tidigare nu, godnatt!

Presentation


Heej!
Jag är en tjej på , är 18 år och här på bloggen kommer jag nog att skriva om allt möjligt ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

väder

klart.se


Ovido - Quiz & Flashcards