Alla inlägg under september 2010

Av nynnisha - 28 september 2010 23:31

Jag dör snart av min jävla samhällsläxa! Den är så tråkig som den kan bli och dessutom ligger jag efter med den, de flesta i klassen är klara med den och jag började med min igår typ, lyckat.. Kan inte göra annat än bara uppgiften, drf är jag inte lika aktiv här i bloggen just nu, lr andra ställen iofs. Men ska ta upp allt jag missat såfort den här läxmardrömmen är över! Önska mig lycka till!

Av nynnisha - 26 september 2010 01:11

Drog till IKEA idag med familjen ;P Köpte inget speciellt där men köpte senare en pizzabit i cafeterian. Hade på mig mina kära gamla blåa stövlar för första gången för i höst :P Bild kmr kanske senare.

Idol-nytt btw, Min favvo Olle är vidare! Yes :P Kommer att bli en skön säsong om han är med länge :P Hoppas han vinner! Men har märkt en grej, iår är det flera i lite äldre åldrar än vad det har varit de förra säsongerna, lr har jag fel?

Men men, efter som jag är en trogen idol-tittare så kommer jag nog att titta på alla avsnitt iår oxå :P

Av nynnisha - 26 september 2010 00:59

Här kommer dagens bild! :P


             

 

Love Life

Av nynnisha - 25 september 2010 00:40

Dagen har varit bra. Nu väntar en helg med massvis av läxor :P tummen upp på det  :D ...NOT! Men men, har varit liiite klumpig idag, snubblade på mattan o ramlade :/ Resulterade i två skrapna knän. Väldigt mysigt... Har typ ont så kan inte göra mkt mer än att bara sitta vid datorn,hehe :) Hoppas bara att smärtan går över tills imorgon.. :)

Av nynnisha - 25 september 2010 00:34

Edward Cullen till Bella:

 

"Don't trust vampires, trust me."

 

I Löve it! :P

Av nynnisha - 23 september 2010 00:29

Här är dagens bild :P


  


Gulliga or what? :P

Av nynnisha - 22 september 2010 13:18

Är trött som faaan. Har typ bara sovit 3 timmar inatt, hmm mysigt..

Jaja sitter i skolan o "pluggar" slash sover. Men men, en timme kvar, sen slutar jag :D Blir garanterat att sova sen när jag kommer hem :)

Av nynnisha - 22 september 2010 01:32

Skrattade så mkt när jag såg texten för första gången :P


Dagens text:

 

"Dude, that song is so old"

"So is you mum but you still listen to her"


Haha skön :P

Presentation


Heej!
Jag är en tjej på , är 18 år och här på bloggen kommer jag nog att skriva om allt möjligt ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

väder

klart.se


Ovido - Quiz & Flashcards