Alla inlägg under december 2010

Av nynnisha - 31 december 2010 01:50

En bild på sjalar som pappa oxå hämtat från Saudiarabien ;) Han hämtade en pyjamas oxå men orkar inte ladda upp den ;)


  


Har använt den svarta ett par ggr nu, bla. när det var skolavslutning ;)

Av nynnisha - 31 december 2010 01:43

Har tidigare sagt att jag skulle ladda upp bilder på saker som pappa hämtat från Saudiarabien så nu gör jag det ;)   


1. En parfym som heter Karina.

2. En leksakskamera med bilder från Hajj som jag önskat mig ^^

3. En liten parfym.

4. En kompass samt räknare.

5. En miniväska slash plånbok.

6. Likadan som fyran fast i en annan form.

7. En liten kajalpenna ;)

Av nynnisha - 26 december 2010 02:35

Köpte en ny bärbar dator idag! Bara min, hihi. Älskar den redan, det gör Hana oxå haha Compaq är märket <3

Av nynnisha - 26 december 2010 02:27

Har verkligen fullt upp just nu, har så mycket folk i lägenheten att det inte är sant. Ville prata med mamma om en grej men hade inte tid till att göra förän efter tre dagar! Saknade henne, my Mami <3 puss på henne ;)

Btw, min söta Hana är här! <3 puss på henne oxå ;)

Av nynnisha - 20 december 2010 23:41

Idag lämnade jag in psykologi inlämningen som skulle ha varit inlämnad i fredags ;) Och trots att jag egetligen var ledig idag blev jag tvungen att åka in till skolan och arbeta med geografin mend gruppen. Det blev bara jag och en annan tjej, andra hälften av gruppen kom inte.. Vi gjorde klart våra plancher oc nu återstår bara redovisningen som är imorgon :)

Just nu sitter jag och gör en annan geografi uppgift, handlar om kartan. Den ska vara klart till imorgon. SEN är jag klar, tack o lov! Och imorgon blir det gäster ;) Hana och hennes familj kommer hit ;)

Av nynnisha - 17 december 2010 23:05

Såg på spexet igår, och den var jättebra ;) Hihi, mina favoriter var med o spelade ;) Har tyvärr börjar falla för ester nuför tiden :P

Av nynnisha - 17 december 2010 22:53

Hellu, nu är min moster från Kanada här hemma hos oss. Och hon hade med sig en massa fina grejer till mig. Fick nämligen en prada plånbok! ;) hihi den är typ mörkröd. Sen fick jag en röd stickat tröja, lipgloss från covergirl ;) och en lite spegel från clinuqe (stavning?). Bilder på dem kommer senare, har inte hunnit ta kort på de ;)


Av nynnisha - 15 december 2010 23:32

Usch, har så mkt plugg nuför tiden. Har verkligen inte tid till annat :/ Men hade matte prov iadag iaf, får se hur det gick. tror att jag klarar mig hyfsat bra. Men är glad över tyskauppsatsen iaf ;) Fick VG+ :D HIhi hoppas jag får vg på hela kursen ;)

Men ska dra nu o ja vad finns det att göra?...Juste ja PLUGG. Har en lite geografiuppgift som ska vara klar innan lovet o Psykologi inlämning på fredag :/

Kan glädja mig lite med att det är spex imorn i skolan, Spännande blir det ;)

Presentation


Heej!
Jag är en tjej på , är 18 år och här på bloggen kommer jag nog att skriva om allt möjligt ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

väder

klart.se


Ovido - Quiz & Flashcards