Alla inlägg under maj 2012

Av nynnisha - 28 maj 2012 15:45

Heej!


Jag har varit såå upptagen de senaste månaderna. Plugget har tagit upp all min tid och jag har verkligen kämpat. Sen har det här med studenten också tagit mycket tid. Jag har äntligen fixat både studentklänning och och balklänning. Studentklänningen fick jag köpa tyg till och ge det till mammas kompis som är sömmerska. Jag är nöjd med den och hon var jätteduktig. Klänningen är lång och det var det jag ville, det finns många fina klänningar ute i butiker men jag ville ha en lång klänning och det fanns det inte så många utav i affärerna. Nu är det bara att fixa studentskylt och sen är jag klart för studenteeeeeen :D


Sen ska jag också fixa mig inför resan som vi gör direkt efter studenten. Det blir en bilresa genom europa och det ska bli så kul. Jag längtar redan! Det ska bli skönt att slippa plugget och bara ha kul. Så nu har jag flera saker att se fram emot :)



Presentation


Heej!
Jag är en tjej på , är 18 år och här på bloggen kommer jag nog att skriva om allt möjligt ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

väder

klart.se


Ovido - Quiz & Flashcards