Alla inlägg under december 2011

Av nynnisha - 27 december 2011 23:45

 


Åhhh så söta de är! ;)


Hemskt att det är brist på vatten i vissa delar av världen, det som känns så självklart för oss här är inte lika självklart överallt.

Av nynnisha - 27 december 2011 23:30

Tjena!


Håller på o packar förfullt. Åker iväg till kära huvudstaden och träffar min kära kusin. Hoppas verkligen på att jag hittar någon fin klänning där till antingen studenten eller balen lr vf inte båda :P Ska verkligen leta där, vill helst inte komma hem tomhänt haha :P


Men idag drog jag och mamma faktiskt till en klänningsaffär, det fanns massssor av fina klänningar till balen men tror jag ska köpa en från Sthlm istället, är mkt billigare :P


 

Av nynnisha - 27 december 2011 23:30

Idag har jag övningskört rätt så mycket men det var jättekul. Känner att jag börjar bli mkt bättre på det :P

Det är faktiskt roligt att köra bil. Läääängtar till mitt körkort :D


 

Av nynnisha - 27 december 2011 02:03

Tar igen de dagar jag inte fastade o det resulterar i nattliga frukost. Så såg gårdagens frukost ut, ska äta nu snart igen ;)


 


Mmmmm ;)

Av nynnisha - 26 december 2011 23:15

Tjenare!


Både idag och igår har jag varit på mellandagsrea. Det blev inget igår men idag köpte jag massor :D haha Det var jättekul, och jag o mamma o min syster hade såå ont i fötterna efteråt haha

Men men, köpte bl.a dessa :


 


En jättefin stickad tröja från H&M :) Kostade bara 100 spänn ;)

Den är jättemysig och jag älssskar kragen :P




 


En stor sminkväska, ögonskuggpaljett, duonagellack och en läppglanssticka med olika färger typ ;)  


Och sen var det en massa underkläder oxå ;)

Av nynnisha - 25 december 2011 22:43

Dagens bild:


 


Bilden är från skolans Spex. Den var sååå bra, älskade det. Det var den bästa spexet jag sett under de år jag gått på skolan faktiskt. Riktigt duktiga skådespelare, samt zyzingar hihi

Av nynnisha - 25 december 2011 22:35

Idag var det exakt ett år sen jag köpte min bärbara dator! Det känns som att jag köpte den för lääängesen men det är bara ett år :P Är så nöjd med den, den kunde vara bättre ifall man kunde koppla den till TV och ifall den kunde läsa minneskort. Men jag klagar inte ;) My looove <3


Idag var vi iväg till mellandagsrean på bl.a Elgiganten och Siba, jag vill ju köpa en mobil, inte såndär jättedyr men lagom bra. Tror jag vill ha en Samsung Galaxy Ace men de kostar mer i affärerna och jag orkar inte lägga ut mer på den när man kan köpa den billigare i webbutiken ;) skillnaden är typ 400 kr ;) MEN, den är slut på webbutiken. Så jag måste vänta ett tag till...... :/

Det är inget större fel på den jag har nu men det skulle vara kul med en ny mobil snart ;) hade min första i typ 4 år, älskaaaade den verkligen. Den var jätte bra faktiskt. Sen köpte jag den jag har nu, den är oxå jätte bra men den börjar bli sliten nu. Har haft den i typ 3 år nu.


Av nynnisha - 25 december 2011 22:20

Hejhej!


Var i Bergvik för några dager sen och köpte bl.a detta ;) :


 


Dålig bild men ändå ;)  Tycker om skinnimiterade biten ;)

Köpte en scarf/halsduk oxå med fransar ;)

Presentation


Heej!
Jag är en tjej på , är 18 år och här på bloggen kommer jag nog att skriva om allt möjligt ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

väder

klart.se


Ovido - Quiz & Flashcards