Alla inlägg under oktober 2010

Av nynnisha - 28 oktober 2010 01:18

Dagens text:


vi delade på ordet kärlek
jag tog kär
och han tog lek<3

Av nynnisha - 28 oktober 2010 01:09

Matteprov imorgon! Lr ja, idag( klockan är över 12) Hoppas verkligen att det går bra på den. Sen är det bara tyskaprovet kvar som är på fredag. hehe "bara"..

Men efter det är det ÄNTLIGEN looov! :P Längtar dit som faaan.

Av nynnisha - 27 oktober 2010 00:14

Dagens kärleksbil   d kommer här! :P



Av nynnisha - 27 oktober 2010 00:02

Matteprov på torsdag o jag dör redan. Som tur är har jag jobbat ikapp nu så det är bara att repetera ;)  

Av nynnisha - 25 oktober 2010 00:17

Slänger in en gårdagens bild eftersom jag har missat några ;)


  

Haha bilden är från vackrast.se men skit i det :P

Av nynnisha - 25 oktober 2010 00:12

Toooodays bild ;)


  

Av nynnisha - 25 oktober 2010 00:06

Jag driver ju ett företag med två andra vänner och det vi gör är Mobilstrumpor designad av kunden själv ;) Så om du är intressead av att ha en så hör gärna av dig, det spelar ingen roll vart du bor ;) Mkt tacksamma blir vi om du köper riskkapitalssedlar oxå så vi kan driva vårt företag bättre ; )

Men men, här är iaf en lite mobilstrumpa som jag sytt ;)


  

Av nynnisha - 24 oktober 2010 23:11

Sorry för dålig uppdatering men har verkligen fullt upp med jävla matteprovet!

Men men tar upp allt nu i efterhand. Iaf så har jag shoppat en hel del;) igen...

Det blev dessa mysiga grejer:) :

  

En grön klänning/tunika lr tröja ( kalla den vad du vill ;) )med puffärmar o urringning (stavning)


  

Svart linne med broderi både på fram o baksidan ;)

  

Bild på broderiet som syns litte dåligt ;)


  

Skön stickat tröja. Mysig att ha på sig men den har en extem urringning ;P

Haha den går ända ner till naveln :P


  

:)


  

Ett långt grått/dämpad lila linne;)


  

En sjal som jag köpte för ett tag sen från h&m ;) Kanske lite felplacerad just nu men provade den med grejerna som jag nyligen köpt o de passade perfect ;P


  

Sist men inte minst en vinterjacka på 600 kr. Saga hette den o köpte den från Intersport ;)


Det blev en massa grejer :D

Presentation


Heej!
Jag är en tjej på , är 18 år och här på bloggen kommer jag nog att skriva om allt möjligt ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

väder

klart.se


Ovido - Quiz & Flashcards